Service & reparation

 
Teamarbejde og tværfaglig kompetence står centralt i Medema's arbejdsmetode. For dig som kunde betyder dette at der er mange ressourcer i sving netop for at lette din hverdag. Vi ønsker at sætte dig i fokus og bistå med det vi er bedst til: tekniske hjælpemidler, der er tilpasset netop dine behov.
Polsterafdelingen løser mange brugeres behov for specielle tilpasninger. Alt i stof og skum materialer efter behov - der er (næsten) ikke den opgave Medema ikke kan løfte
Vores tekniske afdelinger arbejder med alle typer klargøringer og specialtilpasninger. Vi har teknikere i både Herning og Køge der kører ud og løser opgaver, reparationer og service på stedet.

Reparation og Reservedele
Ekspedering af reservedele har højeste prioritet, og vi arbejder hårdt for at opnå den kortest mulige leveringstid. Typisk afsendelse samme dag ved bestilling inden kl. 12.00 - Ring 70 10 17 55 (find din servicetekniker)
Hvem er betaler for en given reparation
Husk at hvis du som borger har fået dit hjælpemiddel bevilget af Kommunen, skal du altid kontakte Kommunen først, Medema må ikke udføre reparationer uden direkte OK fra Kommunen.

Serviceeftersyn
Vi udfører serviceeftersyn på vores værksteder i henholdsvis Herning for 500,- kr.
+ evt. dele der skal skiftes
+kørsel, hvis vi skal komme til dig.

Polsterafdeling
Specifikke siddeproblemer kræver specialløsninger. 
Skal det være anderledes kan vi hos Medema, efter ønske lave special løsninger. Mulighederne er rigtig mange, både i valg af skum materialer og stof typer. Har du et specielt ønske til skum eller stof der ligger uden for Medema's sortiment, kan vi naturligvis også benytte medbragte materialer efter aftale.
Vi anbefaler ved special løsninger at brugers Ergoterapeut eller Fysioterapeut kommer med på dagen, sammen med en af vores konsulenter. Således der findes den bedste og mest langsigtede løsning.

Websitet er bygget i Ajour CMS